Rola pudełek reklamowych w promocji marki

Pod pojęciem pudełek reklamowych można rozumieć dwa produkty. Pierwszym z nich jest opakowanie konkretnego wyrobu, które w przyszłości docelowo trafi do klienta. W drugim z kolei mowa o gadżecie, który może zostać wykorzystany do organizacji biura lub promocji marki podczas spotkań z kontrahentami. Niezależnie jednak od tego, o który z tych produktów chodzi, w obu przypadkach pudełko reklamowe pełni istotną funkcję w kreowaniu wizerunku marki, czyli tzw. packvertisingu. Jak to działa w praktyce?

Czym jest packvertising?

Packvertising to nic innego jak traktowanie opakowań jako dodatkowego nośnika reklamowego. Zgodnie z tą ideą pudełka reklamowe są personalizowane i projektowane w taki sposób, aby były jak najbardziej spójne z wizerunkiem marki. Umieszcza się na nich stosowne treści reklamowe, ale przede wszystkim tworzy projekty graficzne, które przyciągają wzrok i wyróżniają opakowanie na tle konkurencji. W efekcie taka forma reklamowa jest nienachalna i stanowi integralną część produktu. Niemniej, jako że jest pierwszym punktem styku klienta i marki, musi wywoływać dobre pierwsze wrażenie i budować pozytywne skojarzenia, które zadziałają na odbiorców jak magnes.

Estetyczny gadżet to nie wszystko

I choć to estetyka pudełek reklamowych ma największe znaczenie dla ich skuteczności promocyjnej, warto pamiętać, że równie ważna jest ich funkcjonalność. Nadrzędną funkcją pudełek reklamowych jest w końcu właściwa ekspozycja produktu. Dobrej jakości pudełko reklamowe wywołuje przekonanie o jakości samej marki. Te pudełka z kolei, które wykorzystuje się do organizacji pracy w firmach, umacniają ich pozytywny wizerunek i dopełniają aranżację biur. Stają się niejako naturalnym elementem wyposażenia, który dodatkowo jest nośnikiem treści prezentowanych w przystępny sposób.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.